9راه برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه با لباس خواب
نوشته شده توسط : مینا یوسفی

نه تنها به طرز وحشتناکی خنده‌دار و از نظر فرهنگی مهم است، بلکه به جنبه‌های زندگی روزمره مانند مدرسه، کار و معاشرت می‌پردازد.

همچنین برای کلمات عامیانه و ارجاعات فرهنگی فوق العاده است. شخصیت‌های اصلی عبارتند از هومر سیمپسون، یک بازرس ایمنی نسبتاً بی‌خبر و سرگرم‌کننده در نیروگاه هسته‌ای محلی، همسرش، مارج، و سه فرزندشان. همچنین تعداد زیادی از شخصیت های مکمل وجود دارد!

2- " دوستان "


احتمالاً درباره این کمدی موقعیت بسیار محبوب آمریکایی درباره گروهی متشکل از شش دوست که در منهتن زندگی می کنند ، شنیده اید .

از آنجایی که این نمایش سال ها ادامه داشت، تماشای تغییر زندگی و روابط آنها با یکدیگر هیجان انگیز است. خود دوستان همگی افراد بسیار متفاوتی هستند. ریچل مد روز و سرگرم کننده است، راس گیک و خجالتی است و فیبی شیرین و کمی دیوانه است!

انگلیسی آن‌ها بسیار معمولی و آرام است، بنابراین اگر می‌خواهید طبیعی به نظر برسید، تماشای آن ضروری است. همچنین با زیرنویس و به زبان های دیگر موجود است.

2. یک دفتر خاطرات یا وبلاگ به زبان انگلیسی داشته باشید
نوشتن می تواند یک فعالیت بسیار خلاقانه و آرامش بخش باشد. داشتن دفتر خاطرات یا وبلاگ به زبان انگلیسی بهترین راه برای تمرین منظم نوشتن است . نوشتن علاوه بر تقویت مهارت های دستور زبان، توانایی شما را در استفاده روزمره از زبان انگلیسی نیز بهبود می بخشد.

3. میزبانی یک رویداد فرهنگی در خانه

لازم نیست مهمانی بزرگی باشد، اما میزبانی یک رویداد فرهنگی راهی سرگرم کننده برای یادگیری فرهنگ کشورهای انگلیسی زبان است.

بازی

بعد از هالووین، می توانید جشن شکرگزاری را برگزار کنید. مهمانی ها برای تعطیلات زمستانی، مانند کریسمس، در ماه دسامبر محبوب هستند.

یک تعطیلات سرگرم کننده بهاری عید پاک است . بین کودکان بسیار محبوب است، اما چه کسی می گوید که بزرگسالان نیز می توانند از بازی ها و آب نبات لذت ببرند؟ شما می توانید با پنهان کردن تخم مرغ های شکلاتی عید پاک در اطراف خانه و نوشتن سرنخ هایی به زبان انگلیسی، یک شکار تخم مرغ عید پاک داشته باشید!

4. بازی های ویدیویی را به زبان انگلیسی انجام دهید
بیشتر مردم وقتی صحبت از یادگیری زبان می شود به بازی های ویدیویی فکر نمی کنند .  با این حال، RPG (بازی های نقش آفرینی) و MMORPG (بازی های نقش آفرینی آنلاین انبوه چند نفره) راه های عالی برای تمرین خواندن، گوش دادن و حتی صحبت کردن انگلیسی هستند.


5. در کلاس های آنلاین انگلیسی شرکت کنید
فقط تصور کنید که تمام مزایای مکالمه و یادگیری به سبک مدرسه را بدون نیاز به رفتن به کلاس درس داشته باشید! کلاس های زنده شاید بهترین دوره های آنلاین انگلیسی برای افراد برونگرا باشد.

بسیاری از مدارس آنلاین مواد و بسته های خود را ارائه می دهند و معلمانی با هر زمینه ای دارند. اغلب آنها ارزان تر از مدارس مکالمه انگلیسی معمولی هستند، که یک مزیت قطعی است! به طور کلی، برای شرکت در این کلاس‌ها باید یک اتصال اینترنتی خوب داشته باشید.




6. گرامر و Vocab را آنلاین مطالعه کنید
اگر احساس می‌کنید که باید اصول اولیه را بررسی کنید، وب‌سایت‌های مفید زیادی وجود دارد. بر خلاف کتاب های درسی، بسیاری از آنها رایگان هستند!

7. به رادیو گوش دهید
از آنجایی که برنامه های رادیویی و تلویزیونی به صورت آنلاین در دسترس هستند، می توانید مهارت های شنیداری انگلیسی خود را در هر کجا تقویت کنید! چه در حال شستشو باشید و چه در قطاری مملو از جمعیت نشسته باشید، همچنان می توانید در زبان انگلیسی غرق شوید.


8. کتاب
خواندن فقط برای بهبود درک شما نیست، بلکه می تواند بخشی از زمان استراحت خصوصی شما نیز باشد! می توانید با مطالعه موضوعاتی که برای شما جذاب است، به خصوص سرگرمی ها و علایق خود، لذت خود را دو چندان کنید. کتاب‌های زیادی در دسترس هستند که می‌توانید یکی را پیدا کنید که به آن علاقه دارید.


9. با خودتان صحبت کنید
این لزوما به این معنی نیست که شما دیوانه هستید!

بخشی از یادگیری زبان، آشنایی بیشتر با آن و افزایش اعتماد به نفس شماست.

اگر لازم است قبل از یک رویداد بزرگ تمرین کنید، مانند یک شب والدین در مدرسه یا یک سخنرانی تجاری، تمرین همیشه کمک می کند. می توانید گفتگو را در سر یا جلوی آینه تمرین کنید. اما اگر احساس شجاعت می کنید، چرا خودتان را ضبط نمی کنید؟ ساختن یک ویدیوی کوتاه از مکالمه یا ارائه خود در تلفن هوشمند یا رایانه راهی عالی برای دیدن صدای واقعی شما هنگام صحبت کردن به زبان انگلیسی است. شما می توانید تلفظ خود را با زبان مادری در برنامه های تلویزیونی مقایسه کنید.




:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: